fred Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hei! Noen som vet om det er greit med snø på Dovre mtp skitur til Snøhetta i jula? Skikkelig gira på en tur, men gidder ikke om det er steinete og avblåst:) God Jul alle sammen! Siter
askogvoll Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Jeg prøvde å gå på ski innover fra Hjerkinn for fem dager siden (18. desember), og det var skiføre helt til jeg kom ned første bakken. Var bare grus, stein og avblåste tuer videre innover slik at jeg ga blaffen og dro til Oppdal istedenfor (har gått til fots innover Hjerkinn tidligere). Skiføret så ikke noe spesielt bedre ut på Kongsvoll eller Grønnbakken heller. Men det er mye som kan ha skjedd på fem dager God tur Siter
jakro Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Var der for tre timer siden. Lite snø, sliter fælt på skia. Ikke noe bedre i Oppdal heller nå, med +6 og vind. Snøen smelter fort, men det kan være sjangs i de nordvestlige strøk, dvs. Storlidalen enda. Siter
jakro Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Den tradisjonelle Juleaften-turen visste at det er overraskende bra skiføre i Østfjella. God Jul Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.