Gå til innhold
  • Bli medlem

Finner dere en test av denne soveposen noen plass?


jondanir

Anbefalte innlegg

Annonse
Ajungilak Denali 5-season, Ajungilak sin varmeste kunstfiberpose... Hvorfor i all verden finner jeg ikke en test av denne?

Det hyggeligste med denne er vel prisen og varmen. Vekt og volum er mer avskrekkende. Jeg har 30-40 netter i en sånn og ville heller holdt meg hjemme enn å slepe eller bære rundt på denne. I hvert fall over lange avstander. Men jeg kan skrive under på at den er varm og komfortabel. Tror riktignok ikke det var mye under 30 kalde, men holdt fint varmen i bare underbuksa og uten fyring i teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hyggeligste med denne er vel prisen og varmen. Vekt og volum er mer avskrekkende. Jeg har 30-40 netter i en sånn og ville heller holdt meg hjemme enn å slepe eller bære rundt på denne. I hvert fall over lange avstander. Men jeg kan skrive under på at den er varm og komfortabel. Tror riktignok ikke det var mye under 30 kalde, men holdt fint varmen i bare underbuksa og uten fyring i teltet.

Har testet den selv ute på plattingen utenfor huset i -6 og det var jo som å sove i sengen. 3,8kg hadde vært et mareritt hvis det ikke var for at man skulle legge posen i en pulk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker fornuftig :)

Jeg har denne posen fordi jeg lett blir en kaldpinne og fryser lett, noe jeg ikke liker. Blir brukt på vinteren og da legger jeg den i pulken, så volum og vekt er ikke et tema :) De andre 3 sesongene har jeg en lettvekter av en dunpose :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.