jondanir Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Ajungilak Denali 5-season, Ajungilak sin varmeste kunstfiberpose... Hvorfor i all verden finner jeg ikke en test av denne? Siter
Dag G - Evje Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Ingen test, men noe info her ? https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=14337 Siter
bygut Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Sitat Ajungilak Denali 5-season, Ajungilak sin varmeste kunstfiberpose... Hvorfor i all verden finner jeg ikke en test av denne? Det hyggeligste med denne er vel prisen og varmen. Vekt og volum er mer avskrekkende. Jeg har 30-40 netter i en sånn og ville heller holdt meg hjemme enn å slepe eller bære rundt på denne. I hvert fall over lange avstander. Men jeg kan skrive under på at den er varm og komfortabel. Tror riktignok ikke det var mye under 30 kalde, men holdt fint varmen i bare underbuksa og uten fyring i teltet. Siter
jondanir Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Skrevet 20. desember 2011 Sitat Det hyggeligste med denne er vel prisen og varmen. Vekt og volum er mer avskrekkende. Jeg har 30-40 netter i en sånn og ville heller holdt meg hjemme enn å slepe eller bære rundt på denne. I hvert fall over lange avstander. Men jeg kan skrive under på at den er varm og komfortabel. Tror riktignok ikke det var mye under 30 kalde, men holdt fint varmen i bare underbuksa og uten fyring i teltet. Har testet den selv ute på plattingen utenfor huset i -6 og det var jo som å sove i sengen. 3,8kg hadde vært et mareritt hvis det ikke var for at man skulle legge posen i en pulk Siter
jondanir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Skrevet 28. desember 2011 virker fornuftig Jeg har denne posen fordi jeg lett blir en kaldpinne og fryser lett, noe jeg ikke liker. Blir brukt på vinteren og da legger jeg den i pulken, så volum og vekt er ikke et tema De andre 3 sesongene har jeg en lettvekter av en dunpose Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.