Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mange utenetter har du i år ?  

124 stemmer

1. 1. Hvor mange utenetter har du i år ?

• Kategori 0: 0 = Null
      7
    • Kategori 1: 1-9 netter = Amatør
      44
    • Kategori 2: 10-29 = Småproff
      40
    • Kategori 3: 30-99 = Proff
      28
    • Kategori 4: 100 -199 = Villmarking
      4
    • Kategori 5: 200 - 299 = Ekte Villmarking
      0
    • Kategori 6: 300 - 365 = Lars Monsen
      2

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg er nok amatør med 7 overnattinger ute i år.

Men jeg skulle likt å vite om det er noen over 45 år, kvinne som har flere? Det er nok noen, men ikke mange.

Det ble 2 under åpen himmel og 5 i telt. 1 sammen med andre og 6 aleine.

Satser heller på DNT-hytte til neste år, litt avhengig av område jeg velger.

Skrevet

Artig tråd.

Gøy med skala, så jeg hiver meg på. Ender midt i småproffbeitet med mine 18 netter. Flesteparten i telt, men også noen digge netter under åpen himmel. Må vel sikte inn mot rendyrket proff til neste år, da.

Skrevet

Havner nok i småproff kategorien. Har en salig blading av soving i bil etter blant annet ei uke på farten til nordkapp og tilbake og besøk av diverse fylkestopper. Noen netter har bare vart et par timer på puta i bilen, men kan vell regnes som utendørs det og :roll: Tipper jeg har mellom 5-8 teltovernattinger, resten har vært bil og under åpen himmel (totalt mellom 20-25 overnattinger utenom det normale)..

Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Tillatelse herved gitt... :roll:

Tror du kan redigere åpningsposten. Har ikke lyst til å lage ny post på dette.

Skrevet
Havner nok i småproff kategorien. Har en salig blading av soving i bil etter blant annet ei uke på farten til nordkapp og tilbake og besøk av diverse fylkestopper. Noen netter har bare vart et par timer på puta i bilen, men kan vell regnes som utendørs det og :roll: Tipper jeg har mellom 5-8 teltovernattinger, resten har vært bil og under åpen himmel (totalt mellom 20-25 overnattinger utenom det normale)..

Overnatting i fly ?

Skrevet
Hehe.. Godt mulig 105+netter bør endres til pensjonist. Evt 136+ netter, siden man har 104 helgedager og 30 ferie dager å ta av maksimalt.

Ein kan jo arbeide om dagen, sjølv om ein søv ute om natta.

Skrevet
Hehe.. Godt mulig 105+netter bør endres til pensjonist. Evt 136+ netter, siden man har 104 helgedager og 30 ferie dager å ta av maksimalt.

Pusset opp en skistue i Østmarka nå i høst, og da sov jeg i telt to av ukene, så fullt mulig selv om en jobber :) sov i telt den gangen vi pusset opp Bjørnholt skole i Nordmarka også.

Skrevet

Eller man kan jobbe med friluftsliv og få betalt for å sove ute, men da er man kanskje proff, selv med få netter?

Skrevet

Siroho skrev:

Jeg er nok amatør med 7 overnattinger ute i år.

Men jeg skulle likt å vite om det er noen over 45 år, kvinne som har flere? Det er nok noen, men ikke mange.

Ble litt stolt av fruen i huset nå. Hun fyller 56 i disse dager og har 16 netter i lavvo i løpet av året.

Godt turår i 2012.

Eirik W

Skrevet

0 døgn her!

Men har 14 døgn med telt og havkajakk, men med alle de bekvemme fasilitetene vi kan ta med i havkajakken må det bli plassert under kategorien "camping".

Skrevet

Ble småproff, og det er jeg da fornøyd med. Jobbytte og sykdom tok knekken på høstturene. Trist, men det kommer alltid en sesong å dra på tur i...

Kan jeg spørre Dag - Sosialiserer du bikkja i hundegården nattestid? Eller krangler du med kona og må ligge i hundehuset?

Skrevet
Ble småproff, og det er jeg da fornøyd med. Jobbytte og sykdom tok knekken på høstturene. Trist, men det kommer alltid en sesong å dra på tur i...

Kan jeg spørre Dag - Sosialiserer du bikkja i hundegården nattestid? Eller krangler du med kona og må ligge i hundehuset?

Nå har det seg slik at jeg er grusomt glad i kona mi.

Lurer mange ganger hva en seriøs dame ser i en slik tøysekopp som meg....:?

Av og til når hun er bortreist og jeg ikke gidder å ta på skogen, kan jeg slenge meg ut til bikkja om natta. Til dennes stormende glede.... :D

Skrevet

Fint å ligge ute den nest siste natta i 2011 i vakkert stjerneskinn.

8-10 minusgrader og vindstille. Teltet fikk ligge nedpakket.

Med 31 overnattinger var det en proff som koste seg.

Nå har 500fjell laget en gallup på framsida. Benytt den også..... :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.