ante321 Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Noen som driver med treskjæring, leter etter en ny turkopp til en turkompis? Leter etter noe slikt, men har sett penere utgaver enn denne! noen som har tips. Siter
bolletog Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 jeg foreslår at du tar en elgskalle og bruker den som kopp...du hadde garantert blitt den mest fryktede elgjegeren på laget! Siter
ante321 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Skrevet 14. desember 2011 Sitat jeg foreslår at du tar en elgskalle og bruker den som kopp...du hadde garantert blitt den mest fryktede elgjegeren på laget! Uten tvil! litt tung å bære da, satser på en kalvskalle istede Siter
bolletog Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Sitat Uten tvil! litt tung å bære da, satser på en kalvskalle istede veldig manndig, jeg liker stilen din ante Siter
ante321 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Skrevet 16. desember 2011 Men ingen som har tips om hvor jeg kan få tak i en "elg" kokse? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.