Vea Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Til sommeren planlegger jeg sammen med noen venner å dra på en fjelltur. Tanken er at vi skal dra til et sted hvor vi kan padle kano til, sette opp en basecamp og labbe rundt i området noen dager. Kan noen hjelpe meg med å finne et egnet sted for å slå leir ut fra følgende kriterier: - Stedet må kunne padles til i løpet av en dag av uøvede padlere. Man bør kunne kjøre helt fram til og parkere ved stedet kanoene legges på vannet. - Stedet må ligge over tregrensa - Området må være rikt på fisk. - Stedet bør ligge i sør-Norge med ikke all for lang reise fra Lillehammer/Gjøvik/Oslo. - Fint om det er mulig å nå en topp eller to fra basecampen. Noen forslag? Siter
arildgs Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Følgende rute ligger definitivt over tregrensa, du kan kjøre frem til kaia, det finnes finnes flotte topper i nærheten, det bør være være god egnet for camp innenfor en dags padletur, men fiske vet jeg ingen ting om: Fra Gjendesheim til Gjendebu (på Gjende). Ved Gjendebu finnes det områder for telting. Området er fantatisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.