OutInTheWild Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Driver fortsatt med planlegging av Rondanetur som ska bli gjennomført i 2012. ' Har du noen tips, kom gjerne med dem! http://outinthewild.blogg.no/1323720959_planlegging_av_rondan.html Siter
martin.m Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Hei. Så på rutemerkingen på kartet du hadde lagt ut, antar Dørålseter er startpunkt og Rondvassbu er sluttpunkt? I så fall hva er planen etter Rondvassbu? Gå samme vei tilbake (ser det er tre kryss, er det planlagte leirplasser)? Er telt planen hele veien? Hvis du skriver noe mer om planen din så kan jeg helt sikkert gi deg en del tips. Har vært mye i Rondane, profilbildet mitt viser deler av Rondanemassivet. Siter
OutInTheWild Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Skrevet 12. desember 2011 Sitat Hei. Så på rutemerkingen på kartet du hadde lagt ut, antar Dørålseter er startpunkt og Rondvassbu er sluttpunkt? I så fall hva er planen etter Rondvassbu? Gå samme vei tilbake (ser det er tre kryss, er det planlagte leirplasser)? Er telt planen hele veien? Hvis du skriver noe mer om planen din så kan jeg helt sikkert gi deg en del tips. Har vært mye i Rondane, profilbildet mitt viser deler av Rondanemassivet. Jeg har tenkt te å begynner ved Rondvassbu og avslutte i Dørårseter. Telt e planen, ikke no hytte og om man ska gå samme veien tebake at vet man ikke helt enda! Siter
Blackbrrd Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har gått fra Bjørnholia, over Høgronden til Dørålseter, jeg tror nok det var en god del mer spennende enn å gå i dalen hele dagen. Det ble en drøy tur, men en av de jeg husker best. Siter
SturlaS Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Har du ikke tenkt deg opp på noen av de flotte toppene? Siter
springsteen Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Det finns jo de som synes dalene er finest. Selv går jeg heller der og nyter synet av toppene enn å klatre opp og se ned på en pannekake. Og hvem er så dum at han går opp i det skjeve tårnet i Pisa? Det er jo fra bakken det er spesielt... Siter
surre Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Ta en titt på: http://ut.no/tur/klassisk-rundtur-i-rondane-%28trekanten%29 Dette er en tur som ikke er ulikt den du har tenkt. ( i samme området). Er i underkant av 60 km + høydemeter. Er en fin ukestur, som du har tenkt. Lykke til med turen Siter
surre Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Her er et utsnitt fra google earth, fra trekanten i Rondane.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.