+Tom42 Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har ennå ikke oppdaget hvilke knapper/funksjoner jeg skal trykke på for å få utdrag "inngjerdet" av hva noe skriver F eks: Iver skrev: Har du/dere noen favoritter? (Smaker) (inngjerdet) Siter
+Kaldenord Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har ennå ikke oppdaget hvilke knapper/funksjoner jeg skal trykke på for å få utdrag "inngjerdet" av hva noe skriver F eks: Iver skrev: Har du/dere noen favoritter? (Smaker) (inngjerdet) Om det er slik du mener så får du det ved å klikke på "siter" knappen øverst til høyre i det innlegget du ønsker å sitere. Siter
Busken Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Og hvis du bare vil sitere deler av innlegget, sletter du det du ikke trenger. Slik: Jeg har ennå ikke oppdaget Siter
Phaser Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Bruk Quote knappen Legg inn (med firkant paranteser) quote forran det du vil ramme inn og /quote etter det du vil ramme inn. Siter
+Tom42 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Prøver. mertket først og så trykket på SITER Om det er slik du mener så får du det ved å klikke på "siter" knappen øverst til høyre i det innlegget du ønsker å sitere. Siter
+Tom42 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Nå har jeg skjønt det. Takk for gode svar Siter
SuperTed Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Man kan faktisk ha moro med det også Nå får jeg vel på pukkelen tenker jeg Siter
Dag G - Evje Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Man kan faktisk ha moro med det også Nå får jeg vel på pukkelen tenker jeg Artig.... Siter
+Kaldenord Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Man kan faktisk ha moro med det også Nå får jeg vel på pukkelen tenker jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.