squidman Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som har gått opp bakken bak Prestholtseter (der de sure innhavere holder til ). til til toppen av skarvet? Det eneste jeg finner ut av det er at en jente ble tatt av skred en påske sammen med han skred-duden fra nærliggende folkehøgskule, og det virker noe bratt opp. Har tenkt å gå opp i løpet av kommende uke (har leilighet i bygda), men husker ikke hvor bratt den er - med så lite dagslys er det lite sann. å gå opp skarven fra baksiden - heller kjøre ned baksiden og inn til Geilo. Dette fordi offpiste i Geilo virker usann. for tiden. Hva ville jeg trenge av uststyr? Har 2 icetools, 2 isskruer, harness, stegjern osv når det gjelder klatre utsstyr - men nødvendig å drasse opp? Holder vel med vanlig skiutstyr? Kan ikke huske hvor bratt det er - mange år siden. NB blir en solotur. Mobildekning ok? Trenger jeg satphone og bivuakk greier osv? Eller bare det som trengs til dagstur? Takker i forveien - now all bow down to the snow gods and perform your ablutions...powder powder ohm mani hei.... Edit: har alltid gått langrenn i område, med noen korte rando-turer nedover (rando på sekken) nedover på andre siden av ustevannet - men ganske meningsløst, er jo ned på 4 minutter. Derfor aldri lagt merket til skarvet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Holder vel med vanlig skiutstyr? Vanlege fjellski bør halde. Men dersom du er glad i skia dine, må du vente til det kjem snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.