OutInTheWild Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 http://outinthewild.blogg.no/1323027000_2013__norge_p_tvers.html Les innlegget! For øyeblikket e jeg 15 år, i 2013 e jeg 17 og har tenkt te å gå Norge på tvers! Planen e å begynne ved svenskegrensa ved Femundsmarka, resten av ruten e litt uklar enda! E åpen for alle forslag om alt som e! Siter
Fimax Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Lykke til! To år går fort, så det er lurt å starte planleggingen nå. Norge på tvers er diskutert i noen tidligere tråder (men det har du kanskje lest allerede). Ps: linken din fungerer ikke Siter
OutInTheWild Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Skrevet 5. desember 2011 Sitat Lykke til! To år går fort, så det er lurt å starte planleggingen nå. Norge på tvers er diskutert i noen tidligere tråder (men det har du kanskje lest allerede). Ps: linken din fungerer ikke Ja, linken fungere ikke lenger fordi jeg slettet den, ska få ut en ny en litt seinere! Så e man fortsatt interessert e det jo bare å følge med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.