knutis Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Årets første skitur er endelig unnagjort. Gikk fra Nordenga til Svartungen t/r her i Hurdal. Helt greie forhold, men racingskia må få hvile litt til. Godt å være i gang med vinteren! Siter
knutis Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Skrevet 3. desember 2011 Ikke kvalitetsbilde, men viser nå i alle fall at det var nok snø til å rusle en tur på ski! Siter
tonymakkaroni Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 herlig med gode nyheter! Fins det info side på nettet med snø/løypestatus i området? Siter
Kjell Iver Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde også min første skitur i forgårs. Mot Børgefjell i 30 cm snøsørpe i mørke med hodelykt. Noe eget med skiturer på denne årstiden - når snøen henger tungt på trærne. Siter
knutis Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Skrevet 4. desember 2011 herlig med gode nyheter! Fins det info side på nettet med snø/løypestatus i området? Det finnes en skiløypetelefon, men den kommer nok først i drift når løypekjøringa begynner. Til det trengs nok litt mer snø. tlf: 91 88 41 83 Tipper det er mulig å gå på mange av skogsbilveiene nå. Snøen var våt opp til i alle fall 500m og nå har det vært litt kaldere slik at det har frosset. Jeg gikk fra ca 500m opp til knappe 600 og det var merkbar forskjell i snøkonsistensen. Sannsynligvis er det nok flere som prøver skia i helga slik at det blir oppgåtte løyper her og der, men jeg vil klart anbefale de høyestliggende områdene. Siter
HegeJohnsen Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 herlig med gode nyheter! Fins det info side på nettet med snø/løypestatus i området? http://skisporet.no/ Her finnes oversikt over løypestatus i en god del av landet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.