OutInTheWild Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Trenger noen forslag te sider hvor jeg kan få tak et 1-mannstelt te en rimelig pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kanskje du finner svaret her? https://www.fjellforum.no/index.php?nope=14 Sånn ellers, så bruker jeg EXped Vela extreme I. Et greit telt til sommerbruk. Til vinteren bruker jeg Exped Venus II Extreme. Så det var mange her som ble enige om en type telt som var veldig bra kontra pris. Må bare lete litt for å finne det. Tror det var Helsport Ringstind II Light. Edit- Det jeg har lært, er at man bør ha minimum et tomannstelt på vinteren om man er alene. Edit 2- Pris henger alltid med kvalitet på telt. Kjøper du et billig telt, så får du gjerne dårlig kvalitet. Følg med på salg, det er ofte mange kroner å spare. F.eks, etter julehandelen er det ofte salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uppis Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei! Billigere enn dette blir det ikke for et kvalitetstelt https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=27469 Jeg har sett det (forsøkt) solgt til 2699,- Jeg har hatt teltet 4-5 år og synes det fungerer bra som lettvektstelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Oslo sportslager er en flott butikk. Der kan du slå opp teltet inne, og prøve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raster Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Falcon x1 til 600 er et kupp. har det også, og som superlett telt er det helt ok, god kvalitet. det blir nok trangt for de over 180, men det blir vel de fleste solo telt. Til vinterbruk og ekstremvær; kjøp et hilleberg soulo, selv om prisen er en litt annen (..men så vil du ikke trenge noe annet ,ever). Ellers har jeg et pent brukt eureka spitfire solo , kan selges for 600. Det veier 1600g men er veldig romslig og komfortabelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.