strebus85 Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har allerede et par av forsvarets lange, grønne med skytefinger, men jeg lurer på om det er noen som veit om noen hansker som er varme og egner seg til jakt? Membran ikke et must. Siter
Hummern Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har forsøkt det meste inklusive div membran hansker. Endte til slutt opp med jaktvanter i ull. Disse med vott du kan tre over når det er ekstra kaldt og med skinnforsterkning i håndflaten er suveren i all slags vær! Pass på at det er minst 80% ull. Vet ikke hvem som fører slike hansker lengre, du må nok i en spesialforretning for jakt. Siter
christ3103 Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 personlig er jeg svært glad i votter som har en handske inni med halve fingere. men det var kanskje det du hadde fra før av? Siter
borgern Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Bruker lit forskjellig avhengig av temp. Er det ikke så veldig kaldt så bruker jeg en foret jakthanske fra Magasinet. Er det blitt vinter og litt kaldere har jeg noen snøcamo hansker, disse kjøpte jeg litt for store slike at jeg får en ulleliner inni. Brukte siste kombinasjon på postjakt i fjor høst rundt 10-12 minus. Satt da stille i 3-4 timer. I år har ikke det vært slikt vær. HUsker ikke hvor jeg kjøpte de siste. Ulliners er produsert av Sealskinz. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.