Henrik.S Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei! Jeg trenger nå noe varmere og mer egnet for vinter enn mine La Sportiva Trango s evo, men er veldig i tvil om hva jeg skal kjøpe. Har sett meg ut 2 ganske forskjellige støvler. Bruken vil være toppturer vinterstid i norge, alpene og bør holde til Elbrus, hvilken støvel vil gjøre alt på en bra måte? La sportiva Nepal Evo: Lær, slitesterkt Lette Fått veldig god omtale Grei pris La Sportiva Baruntse: Dobbelstøvel (bedre når det går over flere dager, innerstøvel kan tørkes i sovepose) God omtale Ikke så helt ille vekt Innbiller meg at Nepal blir for kald når det er skikkelig kaldt(-25), og Baruntse for varm når det ikke er så alt for kaldt (-5) Baruntse ser ganske mye mer bulky ut, men det har ikke så mye å si, driver ikke med veldig teknisk klatring akkurat. Noen som har noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.