reven Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Jeg holder på å starte opp en villmarksblogg fra mine turer i villmarka. Bloggen er ikke helt ferdig, men gå inn å se på http://reven-villmannsliv.blogspot.com Skal oppdatere bloggen med teskst og flere bilder etterhvert. Skriv gjerne inn kommentarer på hvordan jeg kan gjøre tingene bedre. Siter
HegeJohnsen Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Får ikke opp noen ting når jeg prøver å gå inn på siden? Kun en blank side kommer opp. Siter
reven Skrevet 26. november 2011 Forfatter Skrevet 26. november 2011 Det hadde lurt seg inn en skrivefeil. prøv igjen Siter
Rismyhr Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Jeg syns det var en skikkelig fin blogg! Tror jeg har vært inne på den tidligere, men da hadde den en litt annen layout. Men den nye layouten var uansett veldig fin, behagelig å se på osv. Likte også veldig godt muligheten til å bla igjennom alle bildene i de enkelte innleggene. Veldig fin oppløsning på bildene også, og du tar forresten veldig fine bilder! Keep up the good work, inspirerende! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.