+Tom42 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da jeg trenge GPSen som mest, kl 0130 i "svartestes skog" var Rock`n roll hjulet borte. Kan jeg få satt på et nytt, eller må jeg kjøpe ny GPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Til nå har 16 sett på innlegget, men er det ingen som kan noe mer enn å se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kontakt serviceavdelingen til Garmin norge. Tror det er få butikker som sitter på reservedeler. Det ser forøvrig ut som ett vanlig problem at dette hjulet faller av. Noen advarer mot å få skitt eller vann inn der hjulet var, det ødelegger gps,n. Telefon: 815 69 555 Alle hverdager 09:00 - 17:00 (Ha serienummeret på produktet ditt klart så vi kan hjelpe deg raskt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Gru og redsel. Et rødt plastdelsel satt på, og jeg kunne manipulere noe, så da er det kanskje håp. Burde jeg legge den i stekeovnen på varmluft og 30 grader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Plasthjulet betyr ikke noe for vanntettheten. Du trenger bare et nytt hjul, og så er gpsen iorden. Kontakt garmin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.