Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med min Bora til mitt brukt, men merker at Recon Packen til en kompis muligens har en fordel når det blir virkelig tungt.

Boraens tilpassede hoftebelte og ryggskinner er en stor fordel, og riktig tilpasset er den knallgod å gå med

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Til noen med erfaringer om Norrøna Svalbard 80l:

Har testet sekken i butikk, og sjekket ut løsningene litt, og det dukket opp en et par praktiske spørsmål:

For det første så er det dessverre ingen lomme inntil ryggen i hovedrommet, og heller ingen andre innvendige lommer.

Skillet fra øvre til nedre del av hovedrommet består av et nett med 4 (?) fester til sekkveggen, slik at det blir hulrom på sidene.

Dem med kjennskap til sekken:

Oppsto det problemer med at små, eller evt tunge ting bevegde seg nedover, og i verste fall ned i sovepose-rommet under gange?

Ettersom jeg tenker bruke sekken til treningsformål så bruker jeg bly som jeg liker å legge høyt og inntil ryggen, men frykter dette skal falle nedover og gjøre sekken ustabil.

Det andre jeg lurer på er gode måter å feste camelbaken på? Ettersom det ikke er innvendige lommer, og ikke uttak for camelbak, legger dere da vannposen i hovedrommet, eller fester den bare bakpå sekken på et vis?

Tror drømmen min hadde vært om Gregory og Norrøna inngikk samaerbeid og festa Gregorysekk på Synkron-bæresystemet til Norrøna:)

Takknemlig for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.