LDJ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har hatt denne i mange år, men har nå fått et svart lag i deler av slangen (sopp ?) som er umulig å få tatt bort med såpe eller maskinoppvaksmiddel. Kan neppe være god helse i det. Noen gode forslag ? Alternativet er å kjøpe nytt . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøygen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Sopp eller noe (jordslag?) er antagelig en riktig diagnose, og det er ikke sikkert det er så farlig, men det er jo fint å få det vekk.. Det finnes renseverktøy for camelback med en lang tynn flaskebørste som gjør at du får skrubbet inne i slangen. Det burde gjøre susen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 KJøpte et børstesett på www.probikekit.com for noen år siden selv. Kostet ikke 100 kroner en gang. Der er det slangebørste. Vet ikke om de selger slikt enda, de hadde og en del replacement bladders som kostet under norsk tollgrense. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrikioo Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 HAdde samme i min. Kjøp ny slange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindviruz Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan får man vekk plastsmaken i drikkesystemet??? Jeg har prøvd bakepulver og zalo. Null effekt. Det eneste som hjalp litt var å fylle den med sterkt sitronvann. Da smaker vannet litt mer sitron, og litt mindre plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Widowmaker Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 På apoteket får du kjøpt noen brusetablettee som er ment for å ha i vannglass til å rengjøre gebiss Putt et par sånne tabletter i vannsekken, fyll på med varm vann, og la stå natta over, og VOILA, så har du frisk og fin mintsmak på vannet. OG de virker desinfiserende' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hshanssen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg har alltid noen dråper Vademecum i drikkeposen. Det sørger for frisk pust, jeg synes det renser slimhinner, og så er det desinfiserende. Når posen skal lagres for lengre tid har jeg også en skvett Vademecum i, det er såpass kraftige saker at eventuelle basilusker bør ta kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindviruz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 På apoteket får du kjøpt noen brusetablettee som er ment for å ha i vannglass til å rengjøre gebiss Putt et par sånne tabletter i vannsekken, fyll på med varm vann, og la stå natta over, og VOILA, så har du frisk og fin mintsmak på vannet. OG de virker desinfiserende' Genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kanskje vanlig husholdningskloring vil ta knekken på det meste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.