Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg tryna så det sang da jeg var ute å snørekjørte med hunden min i Vestmarka, ødela det som var av korsbånd o.s.v i knærne. Lite snø, dårlig preparert samt feil dosering i svingen var det. Hole og Bærum Kommune, hvor var dere??? Erstatning, pronto!

Skrevet

Man får begynne å merke løypene med "all kjøring på eget ansvar" når han ikke klarer å bruke hodet når han kjører, og stiller løypelaget ansvarlig for at han tryner.. For et mollbosamfunn det kommer til å bli om folk skal kunne få erstatning for slikt..

Nei, folk må pinadømeg ta ansvar for egne handlinger..

Skrevet

Hvis det er så at kommunen har bygd et spretthopp midt i ei langrennsløype og på et sted hvor det er vanskelig å oppdage er ikke det spesielt smart gjort. Er det derimot bygd et sted hvor det er vanlig med skileik er saken annerledes. Samtidig har vel skiløpere plikt til å avpasse farten etter forholda, noe som kanskje ikke var tilfellet her. Hva om det hadde vært en annen skiløper som lå i løypa etter et fall og så ble skadet etter å ha blitt truffet av denne skiløperen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.