Fimax Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Krever Drammen kommune for 100.000 pga fall i skibakke: http://www.dn.no/dnaktiv/article2268772.ece Siter
martin.m Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Jeg tryna så det sang da jeg var ute å snørekjørte med hunden min i Vestmarka, ødela det som var av korsbånd o.s.v i knærne. Lite snø, dårlig preparert samt feil dosering i svingen var det. Hole og Bærum Kommune, hvor var dere??? Erstatning, pronto! Siter
askogvoll Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Man får begynne å merke løypene med "all kjøring på eget ansvar" når han ikke klarer å bruke hodet når han kjører, og stiller løypelaget ansvarlig for at han tryner.. For et mollbosamfunn det kommer til å bli om folk skal kunne få erstatning for slikt.. Nei, folk må pinadømeg ta ansvar for egne handlinger.. Siter
knutis Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hvis det er så at kommunen har bygd et spretthopp midt i ei langrennsløype og på et sted hvor det er vanskelig å oppdage er ikke det spesielt smart gjort. Er det derimot bygd et sted hvor det er vanlig med skileik er saken annerledes. Samtidig har vel skiløpere plikt til å avpasse farten etter forholda, noe som kanskje ikke var tilfellet her. Hva om det hadde vært en annen skiløper som lå i løypa etter et fall og så ble skadet etter å ha blitt truffet av denne skiløperen? Siter
DobbelNilssen Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Han har vel et ganske betydelig ansvar for ulykken selv. Han sier i artikkelen at det var minimalt med sikt grunnet skumring og tåke. Kanskje vært en ide å avpasset skikjøringen etter forholdene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.