Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er interessert I å kjøpe ein acapulka, men lurer på om dette firmaet er oppe å går? Internettsidane ser litt oppdatert ut Ser sportsnett selger tur serien, men er det nokon andre som selger?

Annonse
Skrevet

hei

jeg har haft en godt samarbejde med Alex fra ACA de sidste par år! og har blandt andet netop købt 3 ekspeditions pulke fra ham!

så firmaet er oppe og går :)

du må tage direkte kontakt! netsiden er ikke opdateret og det er håbløst at købe via sportsnet etc!

send ham en mail på addressen du finder på hjemmesiden, servicen er i verdensklasse og priserne er latterligt billige for det produkt du får i den sidste ende! jeg bruger ikke andet end ACA, hverken til mig selv eller mine gæster og jeg er fuldtids langturs guide på Svalbard og i Grønland! har aldrig haft problemer med ACA!

held og lykke

kasper

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.