morten Skrevet 9. november 2011 Skrevet 9. november 2011 Hei. Vet du om fjellinteresserte (eller fjellgale for den saks skyld) journalister i norske medier. Hvis, så er jeg kjempeglad for tips om disse. Har en fjellgladsak som jeg holder på å lage til. Dersom du ikke ønsker å "henge ut" noen her offentlig, send gjerne navn (og gjerne epostadresse) samt avis/magasin eller nettredaksjon på PM. Siter
REJOHN Skrevet 9. november 2011 Skrevet 9. november 2011 Hei. Vet du om fjellinteresserte (eller fjellgale for den saks skyld) journalister i norske medier. Hvis, så er jeg kjempeglad for tips om disse. Har en fjellgladsak som jeg holder på å lage til. Dersom du ikke ønsker å "henge ut" noen her offentlig, send gjerne navn (og gjerne epostadresse) samt avis/magasin eller nettredaksjon på PM. Helge Johannson i Stavanger Aftenblad vil være godt kjent for alle fjellinteresserte i min region. Han har egen spalte, og skrevet en lang rekke turbøker med beskrivelse av turer og liknende. Siter
morten Skrevet 9. november 2011 Forfatter Skrevet 9. november 2011 Takk for tilbakemelding. Han kjenner jeg allered til Siter
KarlE Skrevet 9. november 2011 Skrevet 9. november 2011 Iver Gjelstenli, Romsdals budstikke http://no.wikipedia.org/wiki/Iver_Gjelstenli Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.