viddal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei, Noen som har erfaring med disse vindmålerne fra WeatherHawk? Er på utkikk etter vindmåler/temp da jeg er lei av å tippe vindhastighet og temperatur. Var egentlig på utikk etter noe helt basic, men som vanlig når jeg begynner å kikke på noe finner jeg mye "nice to have" så nå har jeg endt opp på disse fra WeatherHawk. Silva er også et alternativ, men de ser litt mer "pinglete" ut. Alle erfaringer og tips settes stor pris på Mvh, Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjonne Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har en sånn en: Brunton ADC.. Kjøpte i statene men vet ikke om de er å få her til lands.. Vind, barometer, altimeter og en diverse klokkefunksjoner. Har funket greit for meg. Edit: Viser temperatur også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viddal Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja denne selges vel under merkenavnet Silva i Norge. Godt alternativ den der virker det som. Komplettfritid.no fører også en pro versjon, men vindmåler til 2400 er kanskje litt overkill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidarvale Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har en "pinglete" en som jeg mener jeg kjøpte på Clas Ohlson for under 400 kr. Finner den ikke på sidene deres lenger, men jula.no har en til 479.- som viser både aktuell og gjennomsnittlig vindstyrke i m/s og knop. Så spørs det om den er for enkel? http://www.jula.no/digital-vindmaler-405021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har en Kestrel 1000. Skal være gode målere, men har ikke brukt den mye ennå. vindmåler.no/contents/no/d2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja denne selges vel under merkenavnet Silva i Norge. Eg har ein frå Silva (ADC summit, som i tillegg til vindmålar også har barometer/høgdemålar), og etter 3 reklamasjonar ser det ut til at eg endeleg har ein som fungerer som han skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viddal Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takk for tips! Blir nok en av Kestrel sine modeller på meg, siden de får mest skryt rundtomkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mareng Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Er disse billege fra ebay noe å satse på? Skulle gjerne hatt en som var sånn helt ok. Endret 13. juli 2017 av Mareng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Denne: https://www.amazon.de/KAINDL-Windmaster-Windmesser-inkl-Tasche/dp/B002QGQARI er noe dyrere, men jeg foretrekker den da den ikke er avhengig av at man holder den i nøyaktig vindretning for å få riktig måling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.