Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkellykt.


Vandrefanten

Anbefalte innlegg

Annonse

Enig i at det er en likhet mellom disse lyktene. Hvilken produsent som var først ute med den lykten vet jeg ikke(tipper det var Lupine),men for min del er det uaktuelt å betale 3500 for en lykt som andre tar 500 for.Kan kanskje tenkes at Lupine har vert litt slurvete og kke søkt om patent når de har produsert den lykten når det er flere mer eller mindre kopier av den lykten. Har hatt Magishine lykten ca ett år og den fungerer svært bra. Den nykommeren som de selger på Bikeshop er det noen i den lokale sykkelklubben her som har og så langt virker det som om de er godt fornøyd (100 lumens mer enn Magishinelykten). Forøvrig mange her som har den Magishinelykten. Tipper at alle disse tre lyktene er produsert i ett stort land i Østen så kvalitetsmessig tror jeg det er mye det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupine var først ja.

Er selv enig, helt uaktuelt å betale 3 og et halv tæss for en lykt man får til 500 kronarser.

Har hatt både Lupine Tesla og Magicshine, og jeg synes ikke Magicshine virket til å ha noe spesielt mindre kvalitet enn Lupine Tesla. Kvittet meg med Tesla, og det er en god grunn til det! Magicshine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok min nye sykkellykt i går og jeg må bare innrømme at dette så veldig bra ut.

Hadde gledet meg til å prøve den i dag, men morgenen opprant med "to kalde" og islagte veier og jeg hadde desverre ikke fått lagt på piggdekk. Det ble bil.

Prøver igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slenge meg på her, har to lykter fra C4 (Magicshine med Gresvig Branding) og er veldig fornøyd. Bruker én på hodet til løping og langrenn, og en på styret sammen med hodelykten på sykkelen. Da blir det som dagslys uti skogen :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.