500fjell Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Er det noen som vet et sted hvor man kan finne alle episodene av TV2-programmet Gutta på tur? Fulgte en del med på dette da det gikk for en ti års tid siden, og det hadde vært moro å se det igjen. Siter
SuperTed Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Hei! Er det noen som vet et sted hvor man kan finne alle episodene av TV2-programmet Gutta på tur? Fulgte en del med på dette da det gikk for en ti års tid siden, og det hadde vært moro å se det igjen. Stiller meg bak deg, savner også denne gjengen. Bare så innmari synd at alle ble millionærer under og etter serien, og at tv-kanalen dreit på leggen. Er en fyr på denne siden som visstnok kjøpte dvd-ene i desember 2010. Spør du han eller må jeg? http://www.facebook.com/group.php?gid=321288222939&v=wall Siter
Aspiranten Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg synes egentlig det er utrolig at ikke disse er tilgjengelige som mulige julegaver. Det føles ofte som om de fleste som så på tv på 90 tallet har ett nostalgisk forhold til dette programmet. (Og jeg leter selv også...) Siter
Kjellis Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg angrer på at jeg kjøpte bare en av DVD-ene, skulle gjerne hatt alle... Siter
SuperTed Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Jaja.. om ikke tv-selskapet er villig til å legge ut dvd-er for salg så er det bare en handling igjen. Finn noen med hele serien og be han kopiere den til deg. Siter
sirsn Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ligger ikke på TV2's betal-TV på nett da? Følte jeg så disse der i første halvdel av 2000-tallet. Men de forsvinner vel kanskje i løpet av en viss tid? Siter
ronny h Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Hei Jeg har alle filmene av dem,men på vhs så vist du har slik maskin så ta kontakt Siter
dimex Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg kjøpte alle dvd'ene fra nettbest.no for 19.90 pr stk! Et røverkjøp, mildt sagt.. Syns selv det er rart at ikke alt er tilgjengelig som dvd rundtomkring, serien er jo bra! Siter
TurNisse Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har komplett utstyr for kopiering av videomateriale. Om noen som har serien på fortrinnsvis DVD (pga kvalitet) kan sende de til meg så betaler jeg porto begge veier.. dimex : finner ikke noe nettbest.no eller lignende side? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.