Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som vet et sted hvor man kan finne alle episodene av TV2-programmet Gutta på tur? Fulgte en del med på dette da det gikk for en ti års tid siden, og det hadde vært moro å se det igjen. :)

Annonse
Skrevet
Hei! Er det noen som vet et sted hvor man kan finne alle episodene av TV2-programmet Gutta på tur? Fulgte en del med på dette da det gikk for en ti års tid siden, og det hadde vært moro å se det igjen. :)

Stiller meg bak deg, savner også denne gjengen. Bare så innmari synd at alle ble millionærer under og etter serien, og at tv-kanalen dreit på leggen.

Er en fyr på denne siden som visstnok kjøpte dvd-ene i desember 2010. Spør du han eller må jeg?

http://www.facebook.com/group.php?gid=321288222939&v=wall

Skrevet

Jeg synes egentlig det er utrolig at ikke disse er tilgjengelige som mulige julegaver.

Det føles ofte som om de fleste som så på tv på 90 tallet har ett nostalgisk forhold til dette programmet.

(Og jeg leter selv også...)

Skrevet

Ligger ikke på TV2's betal-TV på nett da?

Følte jeg så disse der i første halvdel av 2000-tallet.

Men de forsvinner vel kanskje i løpet av en viss tid?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg kjøpte alle dvd'ene fra nettbest.no for 19.90 pr stk! Et røverkjøp, mildt sagt.. Syns selv det er rart at ikke alt er tilgjengelig som dvd rundtomkring, serien er jo bra!

Skrevet

Jeg har komplett utstyr for kopiering av videomateriale.

Om noen som har serien på fortrinnsvis DVD (pga kvalitet) kan sende de til meg så betaler jeg porto begge veier..

dimex : finner ikke noe nettbest.no eller lignende side?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.