Tor Magne Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg skal ha meg en 3 sesongers sovepose i dun. Det kommer til å bli en fra Western moutaineering. Valget ligger mellom ultralett Alpinelite ( -7), Badger Mikrofiber (-10), og Badger med Gore windstopper. Disse posene har forskjellig yttertrekk, men hard det noe å bety for en som ikke ligger ut, ei heller i snø? Vekta på alle er akseptabel for meg. Noen som kan dele erfaringer her? På forhånd takk Siter
Bøygen Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 I tillegg er alpinelite bredere enn mange andre soveposer. Vet ikke om badger også er det, hvis du er smal er ultralite ekvivalenten til alpinelite. Sånn bare for å svare på noe annet enn det du spurte om.... Siter
atari Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har WM Alpinlite (uten 'e') og er meget fornøyd. Jeg kjøpte denne fordi den er litt romsligere enn de fleste andre soveposer. Den koster men er verdt hver krone. Kjenner ikke til de to andre du nevner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.