Lofoten Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Har ei uke fri fra onsdag så vurderer å ta meg en gåtur med telt. Noen som har forslag til ei rute nord i Finland? Noen som vil bli med? Siter
viddal Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Hei, Hva med området Vätsäri? Det er hvertfall et område jeg har veldig lyst til å teste ut etter å ha sett Monsen og andre sine rapporter fra området. Skulle gjerne vært med deg men så var det dette med jobb og fri da... Siter
Lofoten Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 Takk for forslaget! Vätsäri hadde absolutt vært spennende, men jeg tror jeg utsetter det området til jeg har bedre tid og kan ta det med kano om sommeren. Jeg vurderer å dra til øvre anárjohka nasjonalpark, med start fra nordøst-siden. Noen som vet om man kan kjøre bil helt frem til Basevouvdi Fjellstue? Se kart: http://www.dirnat.no/multimedia.ap?id=1103 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.