Gå til innhold
  • Bli medlem

Populære vinterturer for hele familien


Bjørn-Ivar

Anbefalte innlegg

Jeg har pleid å trekke til "faste" plasser vinterstid når jeg skal på tur, men nå har jeg lyst til å utvide horisonten litt :) Det finnes mye omtale på nettet om Norges mest populære fjellturmål sommerstid som Preikestolen, Besseggen, Kjerag etc, men har ikke funnet like mye for oss som har det som en helårssyssel. Mange av disse plassene er sikkert populære hele året, men hva er dine erfaringer? Derfor kunne jeg godt tenke meg en tråd som gir tips om gode vinterturer/områder som er litt mer spektakulære enn bare flat mark, samtidig som det skal være tilgjengelig for familier som ønsker å strekke seg litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.