skoging Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 eg skal av og ha meg nye jaktstøvler og ser no på viking hunter har dere noko erfaringh med desse skoa ? ønsker å høyre kva dere meiner om denne skoen ? ser xxl har den til 1750 kr Siter
knutis Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Hadde slike og var godt fornøyd. Ikke problemer med å anbefale dem hvis de passer på foten din. Det bør du sjekke. Å gå inn sko er oppskrytt! Nå har jeg viking sniper. Ganske lik i passformen, men en god del lettere. Kommer til å kjøpe de neste gang også, selv om slitestyrken er litt dårligere. Siter
borgern Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Har ikke jaktstøvlene til Viking men har Tyin GTX fjellstøvler. Veldig fornøyd med de, veldig god såle. Kommer litt an på type jakt du skal bruke støvlene. Er det kronglete og steinete er støvler ala hunter fine. Skal du ha noe til mer smygjakt og post så ta en titt på de Irsish Setter de har på Magasinet. Har selv forgjenger til Ridge Hawke GTXm, koster 1499. Supre støvler med isolasjon som er mer eller mindre "ferdig inngått". Ikke så stive som Hunter og slike støvler. Trenger du mer isolasjon er MT Claw et alternativ. Nesten en vinterstøvel, kr 999. Begge er vanntette. Bare sånn for å gi noen alternativ i forhold til jakttype. Siter
strebus85 Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Skal du gå i fjell ville jeg kjøpt noe lett. Dersom du skal vasse i myr og trave i skog, er Hunter el. bra. Siter
zterje Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har brukt disse i 3 år nå, og er strålende fornøyd!!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.