Gå til innhold
  • Bli medlem

5 åring 100 netter ute i vår sommer høst :D


Phaser

Anbefalte innlegg

Annonse

Mine to sønner, 11 og 16 år har også hatt denne vanen. Eldstemann sov ute på verandaen utenfor loftstua i 2. etg flere somre på rad, men for 6 år siden kjøpte vi nytt hus og da sluttet han. Det nye huset har valmet tak og da blir det ikke slik loftveranda, men en veranda utenfor stua i 2. etg. med stort takutstikk og uten trapp ned til hagen. Det er også en stor terrasse i andre enden av huset, men denne ligger i plan med hagen og virket visst litt mindre trygg. Minstemann på 11 har funnet ut at verandaen utenfor stua egner seg bra til å sove på og jeg har bare spent opp presending mot regnet et par ganger i sommer. Jeg har foreslått telt i hagen, men det var ikke så spennende. Han har også hatt kammerater på overnattingsbesøk på verandaen og det var tydelig at ikke alle hadde like stor erfaring som uteliggere før de kom.

En del netter har det blitt, men langt fra 100 som denne gutten i avisoppslaget.

Dette kan være en enkel og spennende overnattingsform for barn hvis man ikke har plass til eller ikke orker å styre med telt i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som har barn som ikke vil ha på seg sko :D Jeg har ei på 3år og sokker eller barbeint er mye bedre enn sko. Blir litt krangling av det av og til da mor og far ikke syns det er like lurt i alle situasjoner. Men uansett så er skoene av etter 2sekunder i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.