Rune Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Klatregamasjer - Fjellgamasjer: Jeg er på jakt etter noen gode gamasjer. De skal ikke brukes til klatring, men primært toppturer som krever ferdsel i grov ur og passering av snøområder (dvs. at de må tåle litt røff behandling). De bør være enkle å ta på - av, samt ha gode festemuligheter på støvelen! Strikk under støvelen, holder ikke ..... Noen som har noe å anbefale ..... _________________ Rune. Siter
Vestmar Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker Haglöfs Mountain Gaiters. Har stålvire under skoa og vanntett glidelås i front. Stropp med borrelås for stramming over skoa, samt krok på glidelåsen. Enkle å få av og på. Holdbarheten er bra. Siter
Kjell Iver Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg kjøpte Outdoor design sine klatregamasjer for et halvår siden, samtidig som jeg kjøpte nye fjellsko på Ute i Trondheim. De gamasjene kostet vel rundt 6-800,- Har lærreim under skoen og glidelås av god kvalitet med borrelås og krok for å feste i skoen. En kompis av meg kjøpte nettopp samme merket på ebay for en brøkdel av prisen. Du finner f.eks noen lignende her (I str Medium) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=57988&item=3963346305&rd=1 Siter
Rune Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Takk for tips! _______________ Rune. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.