Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klatregamasjer - Fjellgamasjer:

Jeg er på jakt etter noen gode gamasjer. De skal ikke brukes til klatring, men primært toppturer som krever ferdsel i grov ur og passering av snøområder (dvs. at de må tåle litt røff behandling). De bør være enkle å ta på - av, samt ha gode festemuligheter på støvelen! Strikk under støvelen, holder ikke .....

Noen som har noe å anbefale ..... :?:

Rune.

Annonse
Skrevet

Jeg bruker Haglöfs Mountain Gaiters. Har stålvire under skoa og vanntett glidelås i front. Stropp med borrelås for stramming over skoa, samt krok på glidelåsen. Enkle å få av og på. Holdbarheten er bra.

Skrevet

Jeg kjøpte Outdoor design sine klatregamasjer for et halvår siden, samtidig som jeg kjøpte nye fjellsko på Ute i Trondheim. De gamasjene kostet vel rundt 6-800,- Har lærreim under skoen og glidelås av god kvalitet med borrelås og krok for å feste i skoen.

En kompis av meg kjøpte nettopp samme merket på ebay for en brøkdel av prisen.

Du finner f.eks noen lignende her (I str Medium)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=57988&item=3963346305&rd=1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.