fritt_liv Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 Heisann Måtte lage en liten spøreundersøkelse i forbindelse med noe skolearbeid, og tenkte at jeg like godt kunne spørre om noe som interesserer meg. Undersøkelsen går på skredsikkerhet, og har maksimalt 20 spørsmål. Tar ikke mer en 2-3 minutter. Og ja, jeg vet at det er mange andre ting jeg kunne/skulle/burde spurt om, og at utvalget sikkert blir for lite til å si noe sikkert, men jeg får forhåpentligvis noen data å jobbe med. Om resultatene viser seg å være interessante kan jeg poste et utdrag etterhvert. Kommer også til å lage samme post på friflyt https://web.questback.com/sjurfnn/lheps2z1ld/ Klarte dessverre ikke å linke så dere får klippe og lime... Takker Oppdatering: takk for svarene så langt. Lar den stå oppe frem til i kveld. Siter
martin.m Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 Hei. Linken din virker fint den. Har svart på undersøkelsen. Vil være fint å få se resultatet av datainsamlingen. Siter
solrikioo Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Hvitt. Den måtte komme. tenkte på det samme, men det var litt tidlig. Hehe Siter
LuckySilver Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Det er vel aldri for tidlig med dårlig humor Forøvrig en bra undersøkelse, og en grei påminnelse til å ta førstehjelpskurset som jeg aldri husker å melde meg på Siter
jenpa Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Svart - ser frem til resultatene. NB: Selvstudier (f.eks skredboka til Brattlien) er vel ikke like bra som å gå på kurs...men anbefales! Siter
Veidemannsblod Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Utført. Selv om ingen av utdanningsvalgene passet. Burde vært en kategori som het "yrkesrettet" for å ivareta de titusener som er snekkere, elektrikere, rørleggere, befal, tollere etc. Siter
500fjell Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Gjort! Ser også fram til resultatet. Siter
MH Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Har også svart. Litt vanskelig å gi helt korrekt svar med de alternativene som var i blant men har prøvd å få det så riktig som mulig Siter
::M Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Spørsmålet "har du noen gang fått bruk for skredkompetansen" (eller noe sånt) kan være missforståes. Jeg bruker det jeg har av skredkunnskap kontinuerlig fra mange dager før jeg drar til turområdet til turen er over. Men det var vel kanskje ikke det du spurte om? Med tanke på de beskjedne svaralternativene... Siter
squidman Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Har du publisert resultatene enda? Nysgjerrig (for sent ute for å se på spørreundersøkelsen - men har drevet en del med lign., SPSS osv i min masteroppgave - lenge siden!). Hvordan var det å bruke questback? Noen anbefalinger? Vurdere å ta den i bruk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.