svenni84 Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Hei Vurderer meget sterkt å skaffe meg følgende basert på at litt lesning her inne og på friflyt: -Åsnes storetind -G3 targa ascent -Scarpa T4 Dette virker som en super pakke til kombinasjonen fjell og topp. Jeg har i alle år stått på fjellski (åsnes taiga, tynne saker) og savnet mer kontroll i nedoverbakkene. Til toppturer har jeg bært snøbrettet mitt opp ved hjelp av truger. Men jeg er rimelig lei de trugene, og har lenge tenkt å hoppe over til telemark. Jeg er rimelig elendig i telemark, men håper med at jeg lærer etter noen turer i skitrekk. Noen som har innspill? tusen takk mvh Sveinung Siter
osingen Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Dette er en perfekt pakke til den bruken du beskriver. Et par dager i skitrekk får nok orden på tele-teknikken. Siter
vnicolaysen@hotmail.no Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har storetind og er storfornøyd! At de ikke er like gode til flatt terreng som Breidablikkene, det glemmer jeg fort når jeg går bratt, opp eller ned. Med linken binding og Fischer 875 sko. Helt utrolige sko forresten, men ikke til telemark. Vegard Siter
Krirov Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Om du er veldig glad i toppturer og brettkjøring så burde et splitboard (http://pdb.xnx.de/xfiles/p1315790897_8408.jpg) være noe for deg Har en veil.utsalgspris på 8-15.000,- inkl.bindinger (det du ser på bildet ovenfor har veil.pris på 11.000,-) Regner med at din skibutikk med glede bestiller, monterer og ordner en kanonpris til deg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.