Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vurderer meget sterkt å skaffe meg følgende basert på at litt lesning her inne og på friflyt:

-Åsnes storetind

-G3 targa ascent

-Scarpa T4

Dette virker som en super pakke til kombinasjonen fjell og topp. Jeg har i alle år stått på fjellski (åsnes taiga, tynne saker) og savnet mer kontroll i nedoverbakkene. Til toppturer har jeg bært snøbrettet mitt opp ved hjelp av truger. Men jeg er rimelig lei de trugene, og har lenge tenkt å hoppe over til telemark. Jeg er rimelig elendig i telemark, men håper med at jeg lærer etter noen turer i skitrekk.

Noen som har innspill?

tusen takk

mvh

Sveinung

Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har storetind og er storfornøyd! At de ikke er like gode til flatt terreng som Breidablikkene, det glemmer jeg fort når jeg går bratt, opp eller ned. Med linken binding og Fischer 875 sko. Helt utrolige sko forresten, men ikke til telemark.

Vegard

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.