Petter1910 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei! Jeg fikk nettopp tak i et flott ferskt reinsdyrskinn fra en nyslaktet 1 1/2-åring, og tenkte å gi skinnet som julegave. Det jeg lurer på da er hva slags impregnering/behandlings-midler dere har som jeg kan bruke på skinnet slik at det holder seg og røyter mindre? Skinnet er kun til innendørs (tørt) bruk, og da har jeg lest om at garvet skinn er anbefalt, er det noe jeg kan gjøre selv? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 http://www.nwtrappers.com/catalog/products.asp?cat=89 Tipper du finner noe du kan bruke der! Jeg brukte hide tanning formula til mårskinn. Synes det ble ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petter1910 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk skal du ha, knutis!! Det ser ut som det skal virke, har sendt dem en mail for sikkerhets skyld. Leverer nettbutikken til Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja. Har bestilt fra dem flere ganger og aldri hatt noen problemer. Kan være du ikke får endelig kjøpsum med en gang pga at de må sjekke frakta, men det har fungert helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.