REJOHN Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg planla som vanlig en tur med innlagt overnatting i helga. Jeg gikk innover på fredag og tilbake lørdag. På bakken lå det enkelte steder noe vemmelig hvitt, og på toppene rundt var det nesten helt hvitt. I verdens rikeste land må vi ha råd til å få fjernet dette? Det er jo snart ikke mulig å bruke beina i naturen. Skulle vi arbeide for en innendørs sti på 3-4 kilometer? Søndag regnet det ”katter” og med vind opp mot stiv kuling ble turen litt kortere enn planlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 J I verdens rikeste land må vi ha råd til å få fjernet dette? Det er jo snart ikke mulig å bruke beina i naturen. Den rødgrønne regjering har budsjettert med fjerning av dette ultimo mai 2012. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 er så deilig å se snø igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspiranten Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ikke lenge igjen før skiene er på bena nå, det er iallefall sikkert og visst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gikk min første skitur denne sesonge på søndag. Måtte tråkke spor selv. men det er flott at sesongen har begynt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperTed Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Høres ut som det bare er meg som ikke stortrives på bortoverski med sekk.. Foretrekker telemark i bakken, på fjellturer har jeg bare brukt standard langrennski. Mulig det er derfor jeg ikke har blitt tent på opplevelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuckySilver Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gikk min første skitur denne sesonge på søndag. Måtte tråkke spor selv. men det er flott at sesongen har begynt. Ohh, heldiggris! Ta med litt sne og kom hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.