Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på sunnmøre, har en voksen alaskan malamute og en valp på 3 måneder, så ingen lange vandringer da valpen må bæres.

har 4 uker til disp, fra den 18.10 og utover.

er det noen av dere som har noen ideer for tur dere kansje vil dele med meg? :D

håpte på en tur til nord norge for å få sett på nordlyset å kjenne på kulda :)

gleder meg sykt mye til vinteren tar til :)

Hilsen Steven :)

Annonse
Skrevet

Bor du på Sunnmøre, trenger du ikke dra noen andre steder for å dra på tur. Har du ikke hørt om gutten fra Sunnmøre som spurte faren: "Pappa, skal vi ikke dra på ferie"? "Ferie? Vi bor jo her", svarte faren.

Skrevet

Sunnmørsalpene

Tafjordfjella

Romsdalen

Sunndalsfjella

Trollheimen

Fjordruta

Jotunheimen

Breheimen

Hurrungane

Jeg har helt sikkert oversett ett område og to nå... Ihvertfall, take a pick Steven :D

Nordvestlandet eier når det kommer til alpine gleder.

Skrevet

d fineste med sunnmøre i mine øyne er å krype nedi soveposen på toppen, stå opp før solen å nyte en god frukost menst solen sakte stiger frem på horisonten i øst. fjelltopper som glittrer, innbydende for mange spennende turer i alt fra klatring, telemark og snowboard. et helt rått og fantastik landskap! :D

meeeen jeg hopte på noe litt jevnere terreng denne gang.. :)

funderer på rondane, femundsmarka, nord norge (hele sulamitten frister, muligens økonomien holder meg igjenn her nede) og hardangervidda. trollheimen er jeg blitt anbefalt også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.