orre Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ønsker og øke "komfortgrensen" i skisko. Ser at mange har i en ekstra ullsåle. Ettersom jeg er veldig glad i Sole sålen de selger på feks xxl for bruk i fjellstøvlene min tenkte jeg at disse også kunne brukes i skistøvlene. Noen som vet om disse burde issolere godt, eventuelt hvordan de er i bruk i skistøvler... http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/saaler/sole-orthotic-ultra-cushion-4-mm-tykk-1026868 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefanten Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 http://www.oslosportslager.no/produkt/yoko-skoovertrekk-nnn-22772.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ønsker og øke "komfortgrensen" i skisko. Ser at mange har i en ekstra ullsåle. Ettersom jeg er veldig glad i Sole sålen de selger på feks xxl for bruk i fjellstøvlene min tenkte jeg at disse også kunne brukes i skistøvlene. Noen som vet om disse burde issolere godt, eventuelt hvordan de er i bruk i skistøvler... http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/saaler/sole-orthotic-ultra-cushion-4-mm-tykk-1026868 Det der har jeg aldri sett før. Jeg kan sitere et innlegg som ikke finns! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefanten Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, det kan skje mye rart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orre Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Merkelige greier....... mitt innlegg ble borte, men du fikk sitert det, hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Merkelige greier....... mitt innlegg ble borte, men du fikk sitert det, hmmmm Hei. Har sett dette noe underlige fenomenet før i php. Det har sin årsak i formateringen du gjorde da du satte inn url'en i tråden din, vår nåværende phpBB ser ut til å ha en feil her. Jeg har rettet opp i det. Så tilbake til trådens egentlige emne: Solesåler, 4 mm. De gir noe varme ifht. de fleste orginale, medfølgende såler, men mest sentralt er nok stabiliteten og tildels støtabsorbasjonen. I fjellskistøvlene mine (Crispi Stetind) bruker jeg Solesåler, støvlene er 1 nummer større enn normalstørrelsen min, så jeg satser på plass nok samt varme nok sokker, framfor "varmesåler". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orre Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Aha, mystriet oppklart Hvilken av sole sålene bruker du? Ser etter stetind selv, du synes ikke sålen gjør at hælen på skolen blir ubehaglig.... Kanskje tvert om....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei orre. Solesålene jeg bruker er 4 mm. som du spør om. Jeg startet med å bruke dem nettopp grunnet at hælen min hadde litt mye slingringsmonn i Stetind'ene, Solesålen stabiliserte samt løftet hælen litt opp. Nå sitter støvlene meget godt på foten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det viktigste for å få varme skisko er at de er store nok. Hjelper lite å dytte inn ekstra såle hvis det gjør skoen trang. Samme med ekstra sokker. 3 par sokker kan være kaldere enn to hvis det egentlig ikke er plass i skoa. Mine vinterskisko til turbruk er ca 1 nummer større enn vanlig. Da får jeg både ullsåle og 2 par sokker i uten at de blir trange. Ulempen er at store sko går ut over stabiliteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.