LT. J Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg leter etter noe som ull bukse og hvet ikke helt hvor jeg skal finne det utenom selvstrikket da. Er det noen som hvet om noe eller har erfaring? Det er for å ha noe mellom ull undertøy og bukse (forsvarets ull frotè og Norøna Røldal) , Dette skal brukes på svalbard og tenker på å ha på bukse og jakke så lenge som mulig før jeg er nødt til å gå i en skooter dress!! ; ) Takk for svar på forhånd! Siter
borgern Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Mener forsvaret hadde noen vatterte mellombukser. Men vet ikke hvor varme de er. Forsvarsbrukt selger de for kr 50. De har og noen ribbstrikkede mellombukser i ull evt. Sportsnett og slike butikker fører dunbukser og slikt men det koster. f.eks http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3148&cid=405 Når det er kaldt brukes jeg en tynn ullongs underst og så en ullfrotte som mellomlag selv. en jeg har ikke rast rundt på scooter på Svalbard da. Siter
runegutt123 Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Bukse Ull Under Lang, Anna Grå ribbestrikk. Det varmeste som noensinde er laget. Dobbeltvirkende, siden den er skuddsikker. Siter
Geb Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Rune: Jeg har 2 slike. De anbefales, er varme, behagelige, billige. Men hvorfor i alle dager har disse buksene en splitt nederst på ankelen? Er det for å kunne passe i marsjstøvlene, M-77..? (har forøvrig sydd igjen splitten på min bukse..) Siter
runegutt123 Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 har ingen forklaring på den splitten. Forøvrig tror jeg ullbuksa er eldre enn M77 Siter
knutis Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55558 Egentlig beregnet til å ha under vadebukser ved fiske. Men for meg har en lignende virkelig blitt en favoritt til de kaldeste dagene med moderat intensitet. Isfiske f.eks. Siter
Kardang Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Helly Hansens varmebukser av fiberpels er det varmeste jeg har vært borti. Den er syntetisk da. Kjøpes på yrkesklærbutikker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.