Bønna Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Hei, Har noen erfaring med dette teltet ? Er ute etter et telt som står godt uten mye bardunering, og med bratte innvendige vegger og god høyde. Det skal benyttes både i på vintertur høyfjellet og sommerturer i marka. Romslig plass til 4 pers og utstyr. Er også interessert i tips om andre aktuelle modeller. Siter
syrre Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Er i boks på dette selv. Har kjøpt og solgt 6-7 telt nå de siste par årene da jeg gjør forskjellige erfaringer. En ting er å lese om telt i kataloger og tester, noe helt annet er det å bo i det selv... Synes 6 Camp er det som ser best ut til mitt planlagte bruk fremover. Det har imidlertid vært noe vanskelig å fremskaffe i rødt dessverre. Siter
Bønna Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Har sett det hos xxl Sandvika i rødt. De har vel også best pris på Helsport. Siter
syrre Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Hvor lenge er det siden? De sa på telefon i dag at de ikke hadde Siter
Bønna Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Sitat Hvor lenge er det siden? De sa på telefon i dag at de ikke hadde Det begynner å bli en stund siden ja. Det er vel mulig å få de til å bestille inn. Prismessig er det vel ikke mange som matcher XXL på Helsport ? Siter
syrre Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 De bestilte det til meg for en god stund siden, men HS var tomme og ventet levering om uvisst antall uker, sannsynlig 6-8 uker. Da kansellerte jeg. Vurderer grønt, selv om det er hakket mindre trygt dersom uhellet først skulle være ute på vintern. Siter
Tor Einar Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har et rødt Svalbard 6 Basecamp liggende. Teltet har ikke vært brukt. Selges til en gunstig pris. Bor på Lillestrøm. Siter
Bønna Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 Sitat Jeg har et rødt Svalbard 6 Basecamp liggende. Teltet har ikke vært brukt. Selges til en gunstig pris. Bor på Lillestrøm. Jeg er interessert. PM med kontaktinfo avsendt ! Siter
syrre Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Tor Einar, Hvilken årsmodell er det? Siste som er produsert i 2009 eller senere? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.