johnpd Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Hei! Konen min har bursdag snart og ønsker seg et treningsapparat av typen "Crosstrainer" Jeg har ikke peiling på treningsapparater og lurer på om noen her har tips, eller kan vise meg i retning av noen gode nettsider med informasjon og tester. Siter
Adler Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Gi henne et par fjellstøvler, eller ski, og jag henne ut i naturen. Tusen ganger bedre enn å svette i en mørk kjeller eller garasje. Siter
johnpd Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 Gi henne et par fjellstøvler, eller ski, og jag henne ut i naturen. Tusen ganger bedre enn å svette i en mørk kjeller eller garasje. Hun har begge deler, men for tiden har hun desverre ikke mulighet til å bruke "det store treningssenteret" Siter
AlexS Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Hei. Jo dyrere, jo bedre i utgangspunktet. Et tips er å kontakte de ulike treningssentrene i området ditt. De selger ofte ut "gamle" modeller. Dette er gjerne apparater til flere titalls tusen kroner som tåler MYE bruk, men selges billig for noen tusenlapper for å gjøre plass til nye modeller. Sjekk med dem i alle fall, om du ikke ønsker å kjøpe helt nytt da. Mvh Alex S. Siter
borgern Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 En crosstrainer er vel det som og kalles en elipsemaskin. Du finner den del her f.eks http://www.treningspartner.no/produktkategori/221_ellipsetrener-crosstrainer.aspx Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.