rasto Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Hei. Jeg lurer på et par ting, jeg vil hels få vite før jeg drar østover. 1. For å ta ut penger vil jeg bruke ATM, men hvor kan jeg forveksle til små penger da? 2. Hvis har noen erfaring med Dorpatan Hunting reserve - må man betale hvis man skal gå gjennom ? Har hørt at flere ble spurt om betaling,men ingen har betalt . 3. Går det an å kjøpe en " real turmat" type i Katmandu? Tussen hjertelig takk på forhånd Siter
Larsdx Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Ikke veldig stress å få veksel i Nepal, taxisjåførene kan være litt vanskelige. Bare vær bestemt. Men ta med litt dollar - greit å ha i bakhånd og dette er absolutt en type land der du aldri kan være helt sikker på at ting fungerer. Om de selger noe ala Real turmat i Kthm vet jeg ikke noe om, dessverre. Siter
Þróndeimr Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Helst veksle i Kathmandu, på hoteller/i butikker før du drar ut på bygda, spesielt viss du skal i de mindre kjente tur-områdene enn Everest eller Annapurna. Vet ikke om noe Real Turmat-lignende eksisterer, jeg tok med eget, kjøpt i Norge. Siter
haualand Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Tror du skal lete lenge etter å finne frysetørket mat i KTM. Dette vil du også oppleve derson du skal innom noen større BaseCamper. Vekt er ikke noe problem, yakyakyak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.