Ole-Petter Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Hadde en fin 9-timers tur over Midtronden Øst og Vest, samt Digerronden lørdag 24.sept. Snøen, som lå over ca 1700 m, var både til glede og besvær. Syklet fra "nasjonalparkbommen" 2,5 km før Dørålseter, og inn til setra. Gikk så t-stien mot Høgronden, inntil jeg skar opp nordryggen på Midtronden. Klyvinga mot slutten ble noe vanskeliggjort av snøen, men gikk greit. Noe vind og skyer på toppene ødela litt for mitt avsluttende prosjekt i Rondane. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
steinur Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Må ha vært en kjempetur, veldig fine bilder, vi er på vei inn i den fine tiden. ps Noen formening om hvem som har vært før deg på bilde IMG_2062.JPG? Siter
Ole-Petter Skrevet 26. september 2011 Forfatter Skrevet 26. september 2011 Noen vært før meg? Det var i alle fall ikke fotavtrykk i snøen. Ser at noe kan likne, men det er ikke fotavtrykk. (På bilde 2065 er det selvsagt mine egne...) Siter
Aspiranten Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Ser ut som om det er spor etter røyskatt e.l. nederst på bilde 2062, kanskje det er det som menes Ellers ser det ut som en flott tur! Jeg skal definitivt forsøke å få til en tur til Rondane denne vinteren selv. Siter
oyvindbr Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Rondane i vinterdrakt er en klassiker, definitivt! Lurer på når jeg skal få tatt denne traversen, to ganger har jeg blitt snytt for den... Siter
geilomg Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 skal gå opp på muen i morgen. har sett på den fra min terrasse hele sommern så i morrn bærer det av. får se hvis det blir noen mer topp i morgen. hvis hunden er fit for fight så kanskje. robert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.