strebus85 Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 macmyra, nordsvensk whiskey er vel det som jeg kunne tenke meg når jeg er på tur. Siter
Marcus Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 På denne tiden av året er Caol Ila det ideelle valget, synes jeg.. Siter
REs Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Ja wisky fra Islay kan jeg godt være med å anbefale. Noen både smaker og lukter noe i nærheten av røkt makrell eller også mer. Halvflasker i plast, den typen som selges på fly og i tax free butikkene fungere kjempefint. Men uansett så skal jo tomflaska med hjem igjen. Siter
fiskekongen Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 På denne tiden av året er Caol Ila det ideelle valget, synes jeg.. Jepp dette må være med Siter
steingrd Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 I år har det gått i Soerlie cognac, passer perfekt på tur synes jeg. Den er mild og god hjemme, men på lommelerka blir alle smaker litt forvridd og da smaker gjerne litt mer av alt mulig rart. Lerka er forøvrig fra Clas Ohlson og veier 82g tom, 360g full. Ikke kjempestor, men akkurat passe stor for meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.