Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur - Introdusering til vinterfriluftslivet


MatsHJ

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tatt et initiativ til å være med en god venninne på fjelltur rundt juletider (mest sannsynlig mellom 5-10 januar) og sagt at jeg kan stå for ruteplanleggingen og alt det praktiske i forkant da hun ikke har spesielt mye erfaring fra vinterfriluftslivet og gjerne vil ut å prøve seg. Jeg takket selvfølgelig ja til dette og er klar for å introdusere henne for det mitt liv stort sett har bestått av de siste årene.

Jeg leter etter noen turer på østlandet som er lett gjennomførbare. Jeg har ikke bestemt meg for om hun skal skjemmes bort med hytte enda - men, jeg lar den stå åpent. Jeg har ikke beveget på denne siden av landet på en god stund og har dermed lite erfaring.

Er det noen som har noen gode forslag til en skitur i fjellet i Januar måned?

(Jeg skulle helst brukt februar / mars personlig - men, dette har jeg ikke mulighet til)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.