Lofoten Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 For en uke siden var jeg i Lofoten og benyttet anledningen til å gå på fjelltoppen Matmora som så mange ganger før. Dette er en veldig fin tur for store og små, og anbefales for de som ønsker utsikt på nesten hele turen. Bilder, tekst og en liten videosnutt av tåka sigende opp fjellsiden kan sees her: http://andrebjo.blogspot.com/ Om noen plutselig skulle befinne seg i Lofoten og ha lyst til å gå turen er det bare å sende PM så skal jeg forklare nærmere hvor det blir. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Duverden, her var det fint. Og ikke er du høydefixert heller. Såg ingen høyde på Matmora i rapporten. Bra det også iblandt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det slo meg at jeg kanskje kunne nevnt høyden ja! Den skal vistnok ligge på 788 m.o.h. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.