rakafisk Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Hva tror folket om denne http://www.cotswoldoutdoor.com/index.cfm/product/the-north-face-vostok-parka/fuseaction/products.detail/code/1B110309/group/912/level/3 VS feks canada goose med tanke på varme og eventuelt hva den tåler av slitasje inkl bål Siter
StorHans Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Vet ihvertfall en ting. Den jakka der var helrå Også til en kjempepris Siter
qwer993 Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Hvorfor skal en parka være vanntett? Plagget er laget for ekstrem kulde, og fuktighet utenfra vil ikke være et problem ved normal bruk? Jeg har en vanntett (og såkalt pustende) Fjellreven parka, og den er helt forferdelig å bruke. Selv ved lite fysisk aktivitet blir det klamt og svett. Da jeg kjøpte den var jeg ikke klar over vanntettheten, jeg ble overrasket da jeg oppdaget det. Siter
orre Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Ja den så veldig bra ut! Kjekt å kunne hatt en god varm parka ved bålet uten å være redd for altfor mange hull. Siter
Markus Ingebretsen Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Vantett parka er vell beregna på dem som kun bruker de i bylivet, fra bilen og inn på jobb. Har sett et par i CG parkaser i august, altså absolutt ikke i sprengkulde. Er nok litt forskjellige bruksområder på turtøy ja;) Jeg har selv kjøpt Fjellreven Polar Parka, anorakk type dunjakke, skal bytte ut pelskanten til jerv eller fjellrev. Siter
orre Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Det kan sikkert også ha noe for seg for de som er ute på tur lenger enn en helg, der vær og tempratur skifter. Har du først med deg dunjakka og du fryser selv om det er "mildt" drar du på deg den selv om det er regn i lufta. Men termostaten hos folk er jo forskjellig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.