kasu Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg og en kompis planlegger å klatre vesteggen på innerdalstårnet nå til helgen. Vi fant ut at vi skulle dit tidligere i uken så vi har ikke rukket å komme over noen fører enda. Er det noen som har en fører de kunne vært villige til å dele? Send en pm! Mvh Casper Siter
SturlaS Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Vet ikke hva du mener med å dele fører, men jeg kan alltids forklare (med ord) her hva føreren sier...? Ellers så har nok VPG på Oppdag føreren hvis dere passerer der. Siter
kasu Skrevet 14. september 2011 Forfatter Skrevet 14. september 2011 VPG på oppdal ja, god idé! Skal ringe å sjekke. Om du har mulighet til å skanne inn topo og sende på pm hadde det vært konge! Siter
Pukkelkatten Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 God tur! Svært hyggelig hvis dere legger inn en melding på denne tråden om forholdene når dere er tilbake (snø?). Vurderer en tur helgen etter. Siter
Hjelmizz Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Er det sett på som greit å scanne inn topos og dele ut? Tenker på opphavsrett. Er jo folk som har lagt mye arbeid i å lage en fører. Siter
SturlaS Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Med forbehold om absolutt ingen vekttall i lov&orden vil jeg tro man bryter opphavsretten ved å scanne sider fra en klatrefører og legge de ut på web. Siter
anderfo Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Det er aldri feil å fylle bokhylla si med klatrebøker! Så kom deg til butikken og skaff deg en fører Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.