strebus85 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Er det ukomplisert å montere en piko på en hjelm, eller må jeg begynne med uoriginale strips etc.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Regner med du snakker om sykkelhjelm? Ikke noe problem. Kjøp hjelmkit så monterer du den lett på sykkelhjelmen. Det er også mulig å kjøpe Piko 3 som leveres med hjelmkit, men uten hodebånd, men jeg synes det er greit å ha lykta på hodet og. Piko er forøvrig en knall lykt som anbefales på det varmeste. Lyser utrolig bra og merkes ikke på hodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Det var sykkelhjelm ja, takk for svar. Lykta ser fin ut den, godt mulig at det blir nylykta mi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamez Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 den heter vel Lupine Pico 3 den som er for hjelm montering - og pico X med hodebånd... du får se litt her: http://www.lupine.de/web/en/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eller for vi som foretrekker Norsk http://www.lupine.no/piko-x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larix Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg bringer liv i denne tråden igjen. Er det noen som har greie på programmering av Lupine Piko her? Jeg har handlet meg en Piko X Duo til jobb-bruk. Optimalt for mitt bruk er at den går rett i svakeste modus når jeg slår den på. Det er det for så vidt en smal sak og programmere, men spørsmålet er om jeg ikke samtidig har havnet i Eco-modus(max 650lm)? Noen som vet hvordan dette fungerer? Er det mulig å få de vanlige 3 trinnene, med 1200lm på topp, men samtidig "low start"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larix Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Og da hadde det løst seg. Med litt hjelp fra en representant for importøren så greide å tyde bruksanvisningen. Og da var det plutselig veldig greit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.