goorf Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Hei. Er det noen som vet hvor man får leid kajakk for ei helg i Oppland eller Hedmark? Er det noen som vet om Kajakk og Fjell på Lillehammer eksisterer fortsatt? Har prøvd å ringe dit men kommer ikke gjennom til dem. Siter
Fisketryne Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Er flere steder med kanoutleie, mer usikker på om noen av dem har kajakker. Jeg tror kajakk & Fjell "ble borte"i fjor. Hvor skal du på tur? Siter
Phaser Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 www.naturmagasinet.no som holder til på Jaren leier ut kanoer. Prøv å ring dem på TLF: 95725874 Ellers er det 2 kanoutleiere på fjorda. Solvik og Vestland men om de leier ut til annen bruk en Fjorda veit jeg ikke. Hmm beklager. Jeg leste Kano av en eller annen grunn. Kan jo hende de har en kajakk også men det veit jeg ikke. Siter
goorf Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Takker for svar. Det er jeg og en kompis som vurderer å kjøpe oss kajakk som hadde hatt lyst til å prøve det ut. Vi har padlet en del kano. Vi tenkte vi skulle leie en kajakk hver og padle rundt Helgøya. Har planlagt ei helg til å gjøre det. Da får vi testet det ut litt og ikke er det så langt i forhold til tiden vi har til rådighet. Er det noen som har noen tips å komme med mtp strekning og tiden vi har til rådighet så takker jeg for det. Og alle andre tips som Siter
agno Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Det er et firma på Lillehammer som driver med salg og utleie av kajakker. Jeg husker ikke navnet på firmaet, men de leier ut nettopp fordi at du skal få prøve ut kajakken før du evt. kjøper. Siter
agno Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 http://www.kajakkogfjell.com/Utleie/leie_kajakk.html Her var´n Siter
Vea Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Redd den butikken på Lillehammer ikek eksisterer lenger.... Siter
Byrypa Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Jeg vet ikke om noen i Gjøvikområdet som leier ut kajakker, men kanskje dere kan høre med Turut på Hamar om det finnes noen muligheter for å prøve en hos dem - de selger i alle fall kajakker. Siter
larka Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 På Holsbru i Gausdal Vestfjell leier de ut kajakker. Holsbru ligger på fjellveien mellom Gausdal og Valdres, der hvor bomveien til Liomseter turisthytte starter. Siter
lommelun Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Kajakk og Fjell har avviklet virksomheten..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.